nu är det all in!

shit pommes, har egentligen inte tid att uppdatera, har ju gått över min bed tim waaaay to long nu! haha. well, har suttit och pluggat i lite mer än en timme nu och blev klar för en stund sen. har en svenska uppsats som ska vara klar till imorgon så det känns skönt att det är gjort. har haft en jävla håll igång dag idag om man vill uttrycka sig på det sättet. först var det skola som vanligt där vi bland annat hade prov som för övrigt gick rätt bra. efter skolan gymmade jag med melissa, sen trallade jag vidare ner till stationen och vinkade av henne samt träffade på min kära vän amanda som jag delade det senaste skvallret med för en stund. efter det solade jag åter idag igen i 20 minuter.. då är frågan, kommer jag få hudcancer? yepp. när jag väl kom hem gjorde jag lite kvällsmat. räkor och keso blandat med gurka, tomat, sallad och vitkål var dem ingredienser som hamnade i min mage. har verkligen tagit tag i det här med träning och kost nu, jag var nämligen och shoppade nyttighets mat med mamma igår, så idag har jag ENDAST ätit hälsosam och nyttig mat. bra va? tänkte börja lägga in mina måltider i bloggen också, som några tips till er som också känner för att bättra på matvanorna! och nej, jag är ingen proffessor i vad man ska äta eller inte, men jag är iaf smart nog att veta vad nyttig mat är :-) nog om det, nu ska jag slänga täcket över mig och falla in i en jävligt skön sömn. så ni får helt enkelt ha det så bra tills imorgon, hörs efter att jag har gymmat!


jt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -