tell mummy I'm sorry, this life is a party

bilder från i fredags när vi festade hos alex persson, jag hade förjävla roligt!


ser ni hur brun jag är? :D


stannade hos alex ända tills halv åtta i lördagskväll då det endast var jag och joppa kvar hos honom. spenderade förresten morgonen med att sova på golvet med geo, öhm snacka om att jag fortfarande skulle behöva massage för mina kropps smärtor.. inte nådigt dedär. var och käkade på sjöbos finaste pizzeria på eftermiddagen med hon, alex och tre andra killar från malmö som också stannade väldigt länge hos alex. hade riktigt trevligt hela dygnet iaf, haha.



bakis människor


och eftersom vi verkligen inte orkade dra till festen som vi egentligen skulle på i lördags,
så spenderade jag & olivia resten av vår lördagskväll när jag väl kommit hem igen,
med bubbelbad, en hel påse godis och självklart desperate housewives!

atm: ska käka chokladpudding med min kära sambo höhö, och kolla på desperate housewives nu igen.
på återseende :-)

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Tacka Gud att det finns solarium! Hade dött om jag skulle gå vit/blek hela vintern, solbränna är ett måste även om den är fejk;)

2011-02-01 @ 01:50:04
URL: http://ewelinaahlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -