förbipasserande dagar

aaarh, jag har ju aldrig tid att uppdatera bloggen! eftersom olivia bor hos mig så blir det att man är upptagen hela tiden med andra roliga saker. ikväll var iaf jag, olivia och pappa och åt på thairesturangen, så himla gott! efter det gick jag och olivia på bio, svinalängorna såg vi. filmen var faktiskt bra, rätt mycket min stil.

igår var jag, olivia och söta amanda och solade, blev en 25 minutare. efter det passade vi min lillebror i någon timme, lagade mat, spelade spel osv. när han hade somnat så färgade vi mitt hår och sedan avrundade vi kvällen med ett avsnitt av desperate housewives.

i tisdags var jag och fikade med saknade elin, alltid lika trevligt att få träffa henne! *somliga får ju faktiskt behålla sina äkta vänner vid sin sida ;)* efter fikan med elin tog jag tåget hem med olivia och sen drog vi ju som sagt på chillkrök på kvällen hos michaela & co :) kan ju också nämna att när jag var snäll och körde linssa ner till station lite senare på kvällen, så körde vi och ramlade med moppen haha! det var verkligen ishalt och hela min box gick i två delar. jag har faktiskt skills på att köra moppe så jag förstår inte riktigt hur vi bara kunde trilla sådär haha ;p så nu har jag ingen box kvar längre, men shit happens!

det "enda" vettiga jag gjorde i måndags var att gymma med melissa och få MVG på min svenska uppsats! snacka om härligt!

i söndags var jag och hälsade på hos min mormor och morfar där även mina kusiner och min moster var. kommer aldrig förstå hur en unge kan vara så söt som Noel. kolla bara på videoklippen under:



i know, plutten kräks i slutet haha


jag är såklart hans favorit!



såhär mysigt hade jag och olivia det i fredags.



nyduschad och fräsch som jag är, ska jag nu gå och sova med olivia.
imorgon blir det jävlar i det fest för fulla muggar och likaså på lördag, can't wait!
sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -