fredag i blodet!

yeeah, det är fredag! denna kvällen kommer bli härlig. först väntar ett födelsedagskalas hemma hos pappa för mig med släkten där vi ska förfesta, sedan drar vi vidare till kristianstad dagarna med mina tjejer. woop wooop!!! jag ska fan dra upp min pojkvän i den värsta karusellen jag kan hitta hahaha. vill se dig snurra tills du spyr älskling ;) nej men jag ser fram emot ikväll iaf :)

här kommer lite bilder ifrån veckan som har gått som jag glömt att lägga in + från igår:


i lördags när vi var hemma hos alexanders mamma och käkade god mat och mös framför tvn.



i tisdags var jag, mamma, moster jennie och filip och spelade bil bingo, haha. det var faktiskt skoj!


var somsagt på hörby badet igår och badade. med både rutschkana, ångbastu, bubbelpool, hopptorn, utebassäng, innebassänger och soldäck så var det jävlit kul måste jag säga.


gårkvällen avslutade jag och alex med att sitta ute på vår grillplats i kvälls solen och läsa min tidning och efter det gick vi in och såg en skräckfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -