I don't care if the whole club is dead, cuz the party's in my head

tjo bitches! passar på att slänga in bilder från igår nu när jag ändå bara sitter hemma framför tvn med alexander. det blev ju somsagt först födelsedagsfest för mig och min bror och sedan kstad dagarna igår, vilket var skoj även fast det inte varade så länge eftersom tåget hem gick halv tolv. jag fick iaf upp min älskling i den värsta karusellen haha, och han hatar karuseller plus att han hade druckit! sen mådde han fantamig illa kan ni tro! hahaha. sedan blev jag och älskling upphämtade i lund av svärmor och vi fyllesnackade som bara den med henne haha! idag har vi bara chillat, kört några mopperundor i det fina vädret, handlat och käkat korv med mos på kiosken två minuter bort. nu jävlar är det dock läggdags för min del! ska upp och jobba imorgon, ska följa med min kusin på hennes jobb. vi ska till någon marknad i löderup och stå och sälja saker i ett marknadsstånd. mer vet jag inte? men det är iaf bra med ett extraknäck i börsen!

födelsedagskalaset igår:


på tåget hem, tog inga bilder inne i stan:


väl hemma var vi fortfarande pigga som fan så vi klickade lite med kameran:

who the fuck drugged us last night?! hahaha


love my dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -