i malmöcity

Hey bitches! Just nu befinner jag mig i malmö hemma hos alexanders mormor. Sitter på balkongen och tar lite "frisk" luft.. Här är skitmysigt! Dock har jag dragit på mig en jävla jobbig förkylning så jag har bara legat i sängen och vilat den senaste timmen. Innan idag var jag och babe nere på kinaresturangen i sjöbo och åt lunchbuffe, det kan jag verkligen rekommendera till er som gillar kinamat! Endast 69 kr kostade det och man fick äta hur mycket man ville. Vi ska sova här inatt så resten av kvällen kommer spenderas med att ta ett bad med älskling och sen kolla på gladiatorfilmen som börjar kl 22. Så det blir en mysfredag idag vilket behövs med tanke på hur mycket jag snorar.. Nej nu ska jag strax pallra mig in till hans mormor i tvrummet och kolla på wipeout, älsklingen är nere och köper panodil och kebabrulle till mig. Han är bara för gullig min påg! (a) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -