new job

kommer ni ihåg att jag skrev om att jag skulle åka och jobba med min kusin i söndags? jag hoppade ju in på hennes jobb eftersom dom behövde hjälp från en till. vi sålde godis i ett marknadsstånd på en loppmarknad i löderup och det var skit roligt! det var massa människor som kom fram och ville köpa så det var ett högt tempo hela tiden, men man blev riktigt glad av att jobba! Eva heter tanten som vi jobbade för, som har hand om det hela, och hon var rätt fräck faktiskt. en sån person som kan vara lite dominant men samtidigt skoja till det som fan. lite knäpp var hon allt, men fräck! och det viktigaste av allt var att hon var rolig att arbeta med.

well, hon gillade mig så pass mycket så att jag fick ett fortsatt jobb där, vet inte hur länge men hon har bokat mig nu några gånger framöver iaf och sen så får vi se. på lördag ska jag jobba igen, jag kommer inte ihåg riktigt var det var vi skulle stå och sälja, tror det var på någon fotbollscup. troligtvis åker vi redan klockan åtta på morgonen. jag vet, det är tidigt för att vara dagen efter sjöbomarknad men det är lättförtjänta pengar samtidigt som man har roligt!


såhär såg det ut i söndags när vi jobbade. härligt att få jobba med självaste kusinen också, som bara är ett år yngre än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -