nu när det ändå regnar..

..så kan jag ju lika bra blogga, right? :D
eller iaf lägga in bilder ifrån de senaste dagarna ;) usch säger den meningen rätt ofta nu för tiden, fy skäms på mig.

kinabuffé! <3



vi var ju somsagt i malmö hos alex mormor i helgen och såhär såg det ut!


var och firade kim i söndags, åt kakbuffé med släkten i sjöbo kaffestuga.


min lilla älskling och stora älskling som brottas, haha.


var och spelade minigolf i tisdags och theo var nästan bättre än mig haha!


och när vi kom hem efter minigolfen upptäckte jag att vi har fått tre kattungar under natten, så gulliga!


sen övningskörde jag på ponnytravbanan. första gången som jag övningskörde på riktigt och det gick skitbra!


efter det blev det efterrätt.




..och igår blev det middag på milano och sen bio med saknade melissa! vi såg transformers 3 i 3D och efter det träffade vi emelie och joppa en stund innan alla stack hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -