på tiden!

hej!

yes, min uppdatering har sugit balle den senaste veckan men jag har haft så himla mycket roligt för mig! och dålig tillgång till en data har inte gjort saken bättre.. nåväl, nu ska jag lägga upp bilder från alla äventyr som de senaste dagarna har bjudit på. var beredda på ett långt inlägg!




självklart blev det sjöbomarknad den 14 och 15 juli för min del. träffade på i princip alla mina vänner så det var himla trevligt. och något av det bästa med marknadstider är definitivt langos som jag bara ääälskar!


pojkvännen min som låg och sov, bakis som ett djur, i lördags efter sjöbomarknad. denna bilden tog jag precis innan jag drog till jobbet, jobbade i flera timmar den dagen och det var drygt som fan..


direkt efter jobbet i lördags så stack jag på klassfest med några av mina vänner ifrån 9m, guuud vad saknade ni har varit!



i söndags avslutade jag en lyckad helg med den sista harry potter filmen på bio.


att få vakna upp med dig älskling.. det startar min dag på det bästa sättet!


efter lite morgonmys i sängen igår gick jag och baby ut på soldäcket och käkade frukost med familjen.
summerfeelings!


sen stack vi vidare och åkte gocart, så jävla kul!



och sen fick mamma och hennes karr för sig att åka ut till nostalgicafét och 50-tals museumet, så vi kids hakade på.


senare bar det vidare till kiviks marknad med emelie och mattias. även kvällen innan var jag med dom i kivik och OJ vilket jävla stohej det blev då haha!

nu blir det tamejtusan läggdags för min del, jag och hjärtat ska ta bussen till sjöbo imorgon 11.19 och sedan ska vi in på thairesturangen och äta lunchbuffé. mums fillibabba! sleep tight :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -