29 juni

igår var en himla bra dag! jag var inte hemma förräns klockan nio på kvällen och då höll mina fötter på att döda mig så ont jag hade i dem. väl hemma bakade jag kanelbullar, yummie! ska bjuda på de i helgen och ha lite kanelbullkalas när alex mamma och mormor kommer och firar min födelsedag lite. well, idag vid fem tiden ska jag och älskling åka med mamma, min moster och mina kusiner och ha picnik vid sövdesjön. åh så mysigt! ska passa på att doppa mig och sola lite också om det fortfarande är lika varmt då.



jag tog en god chinabox till lunch igår och frida käkade sushi!


blir sugen bara jag tittar på denna bilden..tar nog med ett par till picniken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -