älska shopping

min shopping igår:

HM, 250:- denna underbart fina klänning är även dagens outfit.


HM 499:- åååh blev kär i dessa skorna, har velat ha skor med fransar länge nu!
jag älskaaar att shoppa skor. skor är min passion, jag dyrkar skor! mwaaah


jeansshorts från HM 299:-


jeans från Bik Bok 250:-


enkel klänning från HM 75:-


HM 30:- tänkte mig denna tröjan över ett vitt linne och jeansshorts, plus mina sandaler längre ner i inlägget.


HM 149:-


Baslinne från HM 49:-


skitmysig tröja från Bik Bok 79:-


sandaler från HM 129 :-


sen köpte jag en bok också eftersom jag älskar att läsa! dramatiska verklighetsbaserade böcker är min favorit.

nu ska jag gå och göra mannagrynsgröt och efter den är uppäten ska jag göra ett gott försök att bygga på mina naglar med nagelkittet jag fick av mamma i present. cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -