försvunna barn

hello! sitter i skolan och ska göra ett drogarbete inom omvårdnad, vilket är mitt sista arbete som ska vara klart nu innan sommarlovet. fick nyss reda på att mitt slutbetyg i matte A är VG, gissa om jag blev glad! det är jag definitivt nöjd med, jag vill verkligen inte ha något ynka G i mina gymnasiebetyg.

förresten ser ni att jag har lagt till en widget för försvunna barn på vänster sida om bloggen? tycker ni kan göra det med om ni själv har en blogg, ni trycker bara på "Klicka här för att sprida widgeten" nedanför bilden. att få sitt barn kidnappat är något av det värsta som kan hända ett par föräldrar, därför la jag självklart till den funktionen i min blogg. så hjälp till att sprida budskapet ni också, liv kan faktiskt räddas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -