happy-times

i onsdags var jag i skolan till elva, efter det åkte jag in till malmö där svärmor mötte upp mig på centralen. eftersom hjärtat var på arbetsintervju då så tog jag och susanne en fika och en rundtur på åhlens och införskaffade nytt smink! 800 kr i böter råkade vi tamejtusan också få när vi stod felparkerade haha, hoppsan sa. efter alex var klar med intervjun så körde vi till genarp där vi tog en till fika i det fina vädret och sedan skjutsades vi hem till mig där vi hade huset för oss själva.
på kvällen kom malin, emelie och vickan hem till mig och vi tog några cider och chillade i uterummet, mysigt! tog även en runda in till tomelilla, upp till en fest en stund och sen tillbaka hem till mig igen där emelie och mattias slaggade för natten.

nu ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag och alex ta en lång cyckelrunda i solen, gud vilket härligt väder!
- and btw! min älskade pojkvän fick jobbet som han var på intervju för! så stolt är jag över dig älskling :*



Alex mamma, världens bästa svärmor! :D


den enda bilden jag lyckades ta på onsdagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -