peace and love

haha, i knooow, det blev visst inget inlägg häromdagen efter att jag hade varit med hanne.. haha men det var av privata skäl! ;)
- igår var jag iaf med bästa malin och hade myskväll här hemma, tack för det hjärtat! du finns fan alltid där för mig, är så jäkla glad att jag har dig vid min sida!
- de senaste dagarna har bestått av mys, loppis, pokerspelande och en hel rad annat..



fick beyonce's underbara parfym av mormor och morfar när dom kom hem från mallorca i lördags, luktar sjukt gott!


pokerkväll med familjen och pojkvännen har det bjudits på!


och även en kvällsfika hos mormor och morfar hann vi med, där jag tackade för min parfym.


jobbat har jag också gjort såklart, här är en bild från i lördags när jag spelade bingo med de gamla och käkade kaka haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -