pinsamt



den här tjejen gick förbi mig och frida igår när vi satt och käkade. jag lovar, jag höll på att sätta nudlarna i halsen! på denna bilden syns det knappt för det var svårt att få en bra bild, men hon hade iaf klackskor som hon knappt kunde gå i, underklädes strumpor på benen, en kort kjol som bara gick ner över halva röven, man såg alltså HALVA RÖVBALLARNA när hon gick och jag överdriver inte ett dugg. och lyssna på detta.. framtill hade hon en unerklädes korsett så att man såg BRÖSTEN! sen en ful, vinröd skinnjacka på det och en lång "fransk" ciggaretthålare med en cigg i. jag kunde knappt tro mina ögon när hon gick förbi! det var inte klokt, hon kunde fanemig lika bra gott naken för så mycket visade hon. jag puttade till frida och bara "hallå halllååå titta bakom dig o.O!". och jag och frida kunde inte låta bli, så vi följde efter henne in på hansa och såg var hon skulle ta vägen. då går hon in i en skobutik och provar ett par skor och går sedan ut ur hansa igen. sedan gick vi en bit bakom henne i typ fem minuter och kollade allas blickar på henne haha för vi tyckte det var så roligt, och verkligen ALLA vände sig om och bara "WTF?!"! jag förstår inte hur fan man kan skämma ut sig själv på det viset? fyfan vad osmakligt. en tant som satt på ett café utbrast tillochmed "ah ta mig i brasan" när horan gick förbi! hahaha. alltså antingen var det dolda kameran eller så var det bara en äcklig, pinsam, prostituerad gammal 35+ kärring för jag har då aldrig sett på maken förut!

Kommentarer
Postat av: kasim

haha har med sett henne i malmö förut samma kläder o allt haha ;o

2011-06-29 @ 15:41:20
Postat av: Johanna

haha har du? jag svär, dolda kameran eller nått hahaha

2011-06-29 @ 15:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -