svar på tal

Haha, fick en kommentar inatt på inlägget om den unga, omogna morsan micah. Jag citerar "tror ingen kommer ta dig på allvarl när du varken skriver med stor bokstav, kommatecken eller punkt". Tycker såna blåsta kommentarer alltid är lika roliga, för jag älskar att rätta idioter när dom har fel när de själva tror att de har så jävla rätt :-D för det första kan jag säga så mycket som att nej, jag skriver inte med stor bokstav i min blogg. Och det är väl klart att man kan ta mig på allvar ändå, det jag skriver är ju smart as hell liksom. För det andra så skriver jag visst med både kommatecken och punkt, tycker du kan ta dig ännu en till titt på min text om du tvekar. Kolla din syn är också ett bra tips för dig. Jag är inte invalid, intelligensbefriad eller bakom flötet bara för att jag inte skriver med stor bokstav i varje ny mening i min egen blogg. Vem fan har försökt pränta in i ditt huvud att en människa inte kan tas på allvar just för en sådan obetydlig anledning? Jag vet mycket väl om att man ska börja en ny mening med stor bokstav och jag sköter den svenska skrivningen mycket utmärkt i skolan och i andra viktiga situationer där sånt faktiskt SPELAR NÅGON ROLL. Men här i min blogg så är det jag som bestämmer, det är jag som regerar här. Du vågar ju inte ens skriva ditt namn så vem fan är du till att öppna din käft? Nej den enda som inte tas på allvar här är du! (och anledningen till att jag skrev detta inlägg med stor bokstav i varje ny mening är för att jag skriver detta från mobilen ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -