vardagliga behov

hela min dag idag har bestått av att bara göra nödvändiga saker. vilket betyder att denna söndagen har jag spenderat med att städa hela lägenheten, diskat och duschat. inte det roligaste kanske, men nu känns det iaf bra att ha det gjort! :) och dessa meningarna var de enda jag har tid med att ge er förtillfället eftersom jag alldeles strax ska hoppa i säng. imorgonbitti ska jag nämligen stiga upp klockan 06.00 för då väntar skolan! japp ni hörde rätt, jag har fortfarande inte fått sommarlov, det är inte förräns imorgon som vår skola har skolavslutning..


en del av hur stökigt det var i lägenheten innan jag fick mitt städryck, haha.



efter städningen: vardagsrummet/sovrummet/allrummet, you name it..


köket


hallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -