life's what you make it

sitter i soffan i lägenheten och har äntligen fått lust att uppdatera. har varit rejält trött hela dagen eftersom jag fick dåligt med sömn inatt eftersom vi var uppe så länge. min födelsedag i fredags kunde definitivt varit bättre. en sak är iaf säker, jag vägrar att ta emot skit för något jag inte gjort, speciellt inte på min fucking födelsedag! man ska aldrig sluta förvåna sig över någon och jag tycker vissa människor borde tänka lite längre innan de anklagar någon. jag är glad att jag har växt upp och slutat spela på dagisnivå iaf! och även om min kväll slutade i fiasko så är jag glad att jag fick spendera den med malin, meldina och min pojkvän! ni är guldvärda.

igår hade jag födelsedagsfest för släkten och det var den bästa kvällen på länge! först åt vi massor med god mat, pratade och skojade. sedan lekte barnen (även jag och alex haha) klubbis medans de vuxna spelade yatzi där inne och amanda och lille samuel tittade på film. vi sprang oss varma som fan så vi bestämde oss då för att slänga oss i poolen vilket vi gjorde. riktigt härligt var det kan ni tro! kvällen avslutades med en ångdusch och sen gick jag och älskling och kollade på filmen Trassel tills vi somnade. tack för en underbar kväll/natt!

bilder från min 17 årsdag 24/6:


jag som öppnar mina presenter som jag fick av älsklingen, 500 kr på HM, ett fint ljus med en "jag älskar dig" text på och en söt apa där det stod Alexander på som man ska sätta i sin nyckelring. tack min älskade pojke!


jag älskar dig!


meldina och malin :D



fick passa på att posa lite när jag fick skitsnygga solbrillor av pappsen.



god mat med både släkt, pojkvän och fina vänner är aldrig fel.


påväg till veberöd

vi hann iaf se ett par roliga brännbollsrundor med en massa fulla veberödsmänniskor innan kvällen började gå utför..


och såhär slutade min födelsedag. i väntan på en buss från veberöd till sjöbo haha! vilka jävla patetiska killar det finns i veberöd, dock var det förståeligt att en av killarna var patetisk då han är kusin med en lika patetisk hora but still, come on liksom! ;)

bilder från födelsedagsfesten med släkten igår:


vår skönhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -