bästa helgen

hade en riktigt bra helg, hade fullt upp hela tiden! bjuder på lite sköna bilder.


helgen började med en fet och lyckad lokalfest i spjutstorp som emelie & johan bjöd på, tack för det!


i lördags började dagen med brorsans konfirmation, en timme i kyrkan och sen bjöds det på efterfest med mycket mat!


efter konfirmationen drog alex och jag vidare till emelie där vi förfestade och grillade. sen drog vi till cruisingen såklart! avslutade lördagskvällen med en efterfest i tomelilla och sen slaggade jag och alex hos emelie.

söndagen bjöds det på lite barnkalas då theo har fyllt fem år. sju småpojkar på fem bast sprang rundor i hela huset, inte nådigt för öronen kan jag lova! haha

- nu ska jag och alex äta en lite försenad middag, kyckling och pastasallad, jummie! sen ska jag bannemaj sova för imorgon väntar praktiken halv åtta på morgonen.. men duktig är man iaf ;) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -