hårt arbete lönar sig

sitter för tillfället i skolan och har precis varit på ett uppföljsmöte med någon inspektion som var på skolan eftersom jag är elev skyddsombud. fick börja klockan tio idag när jag egentligen skulle börjat halv åtta på praktiken men detta mötet fria mig från att gå upp redan vid sex imorse :D så det enda jag har gjort hittils idag har varit att sova till nio och sedan varit på detta mötet med både rektor, personalskyddsombud osv.
och det är rätt bra att jag valde att bli skyddsombud märker jag nu. jag kommer att få gå en kort utbildning inom detta i höst och efter det får jag ett intyg som jag kan ta med mig i mitt framtida arbetsliv, som ett plus på engagemang osv. inte nog med det, jag får dessutom betalt för att gå den utbildningen!

snart ska jag och min omvårdnadslärare plus hundtjejerna och deras lärare åka ut till min praktikplats där en temadag väntar med roliga aktiviteter för de inneboende. det kommer bjudas på tårta, hundklappning, målning och en minikonsert. tror att det kommer bli riktigt lyckat! 

 
jag kommer göra något viktigt med mitt liv. prova det du också vettja ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -