here you go!

tänkte uppdatera er om min helg samt kasta in "lite" bilder, here you go!

- i fredags efter skolan åkte jag, älsklingen och hans mamma och mormor till tirups örtgård och käkade mat. mycket trevligt! efter det åkte vi till citygross och storhandlade massa mat som vi dessutom blev bjudna på av Susanne, tack svärmor! haha.

- i lördags åkte jag och älskling till hörby för 4 års kalas där det bjöds på gudomligt god mat och tårta. avslutade sedan kvällen hemma i lägenheten med chips & dippa framför filmen "knocked up".

- söndagen spenderade vi med att åka hem till mormor & morfar för att fira mors dag. vilket innebär att denna helgen bestod av en himla massa firande, kalas och ett berg av tjockis mat.


den här killen ska jag skaffa kids med!!!!

- you lookin' at me huh?

mina älsklingar! :*


lördagskvällens avslut med morötter, chips och dippa!
- fan vad jag älskar dig gubben.

jag väljer iaf stabilitet och trygghet framför falskhet, feels so fucking gooood!

Kommentarer
Postat av: din pojke :-*

så söt så älskling ;))

denna girl ska jag ja kids med också ! =) <3<3<3

älskar dig

2011-05-31 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -