if you'r sexy and you know it, clap your hands

dags att blogga igen I guess! min lördag blev fett lyckad, det var galet och alla på hela stället var riktigt taggade! valborg 2011 rockade! över 25 000 pers var i lund och det hela var som en stor sommarfestival eller något, där var tillochmed ett litet tivoli så även virvelvinden var en av mina sysselsättningar. riktigt lyckat var det iaf, hade skit kul med alla mina tjejer! slänger in lite bilder från lördagens bravader och sen har jag faktiskt inte så mycket mer att berätta for you guys :)





snyggingar ;)

för övrigt sitter jag hemma hos pojkvännen som är iväg och jobbar lite. har precis käkat en tallrik med glass och massa chokladsås, mums fillibabba!


Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar dig johanna ! <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-04 @ 17:40:22
URL: http://www.nattstad.se/malinmalinmalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -