sweet söndag

sitter nyduschad i min soffa och pojkvännen sitter brevid. ska strax fixa mig och ta på mig finkläder, idag vankas det nämligen ett riktigt stort släktkalas med ca 114 st bjudna. och då är det bara från min mormors sida, haha. dock ska inte min älskling med eftersom han ska jobba.

igår blev det först jobb på dagen från 14-16 och sen kom älsklingen hit. åt middag hos mamma och sånt och sen stack vi till mathildas fest där några andra vänner var. blev där till elva på kvällen och sen pallade vi inte mer så vi drog oss hemåt där vi såg på sagan om konungens återkomst och käkade godis ist.

i fredags var jag på praktik från halv åtta på morgonen till ett på dagen.. var en rätt händelserik praktikdag faktiskt. jag fick nämligen se och röra en död människa för första gången i mitt liv. och det var hemskt! tänker på det fortfarande. det kändes helt overkligt att titta på den här människan, jag bara väntade på att hon skulle ta ett andetag eller att hon skulle titta på mig, men det hände aldrig såklart.. aja, det är iaf en bra erfarenhet i mitt jobb även fast det var hemskt.

nej nu ska jag försöka lista ut vilka kläder jag ska välja idag. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -