tiden rinner iväg

ah det är helt sjukt. jag har fan inte bloggat på väldigt många dagar, men nu blir det fan bättring. tänkte bara slänga in ett litet inlägg till er ikväll, en större uppdatering med bilder kommer imorgon då jag har mer tid och sitter vid en bättre data. kan snabbt berätta för er att idag har jag varit i skolan då jag fick reda på att jag fick VG på alla nationella proven i engelska vilket jag är nöjd med! efter skolan var jag med älsklingen i ett par timmar sen passade jag min lillebror nu ikväll. vi käkade glass och sen har jag även hunnit dammsuga och torka golven på hela nedanvåningen, det är alltid gutt med lite extra klirr i kassan! ;p
well, that's was all for now . . vi hörs imorgon!


bild på mig och pojkvännen sen i fredags då vi var på en stor lokalfest i spjutstorp!
and yeah, jag bjuder på bilden ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -