22 November

Jag har inte haft tid till att blogga idag förrän nu. Jag har nämligen haft andra saker för mig, såsom att gå i skolan, kolla klart en beckfilm som jag började se igårkväll, sova middag i tre timmar, äta kvällsmat och snacka skit med mamma.. Ja allt sånt som är superviktigt här i livet. Haha! Nej men det är iaf vad jag har haft för mig idag.

Vad har ni själva gjort idag? Såg att jag har fått många nya läsare och en del kommentarer från nya läsare de senaste dagarna vilket är jätte skoj! Känns självklart mycket roligare att blogga när man får respons på det man skriver. Fortsätt gärna kika in =) Ni får också jätte gärna ge tips på olika grejer som ni vill att jag ska blogga om eller t.ex. ställa frågor osv. Jag är alltid 100 % ärlig!


Blev förresten länkad av en tjej idag, gulligt! Länkar henne tillbaka: http://sweeetsugar.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -