What you've missed

Bjuder på en bildbomb från mina senaste veckor när det har varit tyst i bloggen. Enjoy!

Haha, bakning med lillebrorsan min :*
(I den första bubblan står det "Så.. vad ska man använda dessa till tro?!", men eftersom jag
tydligen suger på att få till det med såna här bilder så ser man knappt vad där står -.-)




Thaimat och häng med fina vänner.


Ännu mera thaimat och häng med vänner!


Var på Olivias lillasysters dop, så gudomligt söt liten tjej!


Sleepover med Olivia i hennes lägenhet.


Mys och en tre dagars övernattning med min Malin ♥


Mysiga kvällar med pojkvännen såklart ♥


(Hahaha snygga down syndrom glasögon)

Tog en runda över till Köpenhamn med svärmor, Bengt och älskling.
Kollade runder i affärer och käka gott. Mysigt!
Jag och Susanne på bild 3 =D





Firade min älskade, lilla kusin Noel som blev ett år och den duktiga killen tog sina första steg!
Jag var den som höll i han och släppte han, feels great att jag var med och hjälpte honom att ta sina första steg.
Kolla sån underbar liten rulltunge!

Kommentarer
Postat av: Malin

underbara du !!!

älskar dig bästa vän !! <33333333333333333333333333333333

2011-11-23 @ 13:45:16
URL: http://www.nattstad.se/malinmalinmalin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -