Good results!

(Varning för långt inlägg)

Gud, stackars mina trogna bloggläsare.. Nästan en månad sen jag la in något här sist. Men jag har helt enkelt haft fullt upp den senaste tiden, speciellt denna veckan, helt sjukt..

För att uppdatera er lite i mitt liv så kan ju iaf låta er veta att jag har avverkat både plugg, jobb x3, melissatime, möte x2, biotime och pojkvänstime denna veckan. I måndags trodde jag att jag skulle ha gått in i väggen innan denna veckan var över men nepp, jag såg till att trycka in allt i mitt schema vilket också lönade sig visade det sig. Jag satt på övertid i två timmar i skolan i tisdags, vilket resulterade sig i en färdigskriven utredande text i svenskan som jag fick MVG på. I onsdags gjorde jag min muntliga redovisning, även den i svenskan, och fick VG. Inte nog med det, i torsdags gjorde jag ett prov i psykologi och fick 40/40, alltså MVG även på det provet! Fy vad stolt jag blev. Jag hade även utvecklingssamtal i torsdags där min lärare berättade för mig att jag hade lyckats så bra med min praktik och diverse inom vård och omsorgs kursen så jag har haffat åt mig ett MVG i den kursen och ligger även på gränsen till ett MVG även i två andra kurser! Gissa om jag blev happy. Några bevis på att man kan om man vill! Okey nu har jag nämt ordet "MVG" fem gånger i samma text så nu ska jag avrunda inom det ämnet, men var bara tvungen att dela med mig till er av de glada nyheterna, det är trots allt min blogg så jag får lov att skryta lite när jag är duktig! ;)

Som jag nämnde ovan har jag även hunnit med en tjejkväll med Melissa i onsdags, jag hade huset för mig själv så hon sov hos mig och vi kollade film, snackade skit och stoppade i oss godis. Så efterlängtat! I fredags var jag på bio med mammsen, pojkvännen och brorsan. Vi såg twilight 4, bättre kunde den ju absolut ha varit.. Igår jobbade jag från 14-16 vilket var skoj eftersom Julia också hade samma pass som mig. Påtal om jobb så jobbade jag fyra timmar i måndags och tre timmar i tisdags nere på korvabertils, dock utan lön då jag "först ska lära mig hur allt går till de första gångerna utan lön".. Efter jag var klar med mitt pass i tisdags fick jag också veta att arbetsgivaren tydligen redan lovat en tjej innan mig så han fick först se hur det gick med henne, annars skulle jag komma och jobba ett par gånger till gratis så KANSKE jag skulle få jobbet. Äe, vi får se hur det går med det jobbet, jag ska återkomma igen på slutet av nästa vecka men jag är inte så sugen på att jobba gratis om det inte ens är säkert att jag kommer få jobbet i slutändan ens. Ha!

Nog snackat om min vecka nu, nu ska jag vika in min tvätt i garderoben och plocka mina ögonbryn medans BECK underhåller mig på tvn, återkommer med en bildbomb lite senare! Puss


Jobbet igår.


Tre veckor gamla bilder, men bjuder på de ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -