Julafton närmar sig med stora steg!





Jag har inte kommit på så mycket att önska mig i julklapp ännu, det enda jag har önskat mig (och som jag vet att jag kommer att få) hittills är denna snygga onepiece! 1200 kronor kostar den och det är alltså en såkallat äkta/riktig onepiece.

Hatar när fjortisar går runt och säger att de har en "onepiece" när de egentligen har en dress de hittade på någon fattig marknad eller liknande. Eller när de kanske har en dress från ett annat märke som exempelvis Zipperall eller InOne. Jag säger absolut inte att det är något fel att ha en dress från något annat märke (varför skulle det?), utan det jag menar är att bara för att man har en sån dress är det liksom inte en onepiece? Varför påstå det då? :S Man säger bara att man har en onepiece om man verkligen har en! Eller om man har en zipperall kanske, ja fine, men då säger man "jag har en zipperall" och inte "jag har en onepiece" som vissa har fått för sig! ^o) Onepiece är ett märke och för exempelvis nu, zipperall, det är ett helt annat märke. Det är precis som om jag skulle sy en sån här dress på syslöjden och sen säga "nu ska jag ta på mig min sköna onepiiiece" haha!? Haha nejmen, hoppas ni fattar hur jag menar.. Hur som helst så älskar jag denna mysiga outfiten redan. Tyckte denna var den snyggaste av alla helt klart! Kommer nog bosätta mig i den här hemma när den anländer =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hej. följer du mig på bloglovin så följer jag dig :)

länk : http://www.bloglovin.com/sv/blog/3128870/emmateiko

2011-11-25 @ 08:26:22
URL: http://eteiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -