Min helg, drag som fan på idol!

I'm back! Hade bara lite helg ledighet från bloggen.

I fredags var jag och älskling på Idol i Malmö arena!! Fyfan vad ballt det var. Över 10 000 övertaggade personer , så ni kan ju gissa hur mycket drag där var? Jag hejar på Robin, han är bäst! Han var rktigt jäkla awesome live. Vet inte om ni som såg på tv märkte det, men när han sjöng hans andra låt för kvällen så började hela arenan stampa med fötterna i golvet och klappa i händerna, så bra var han! Tror fan han kommer vinna. Även Amanda P, Olle och André Zuniga var där och uppträdde för oss i publiken i pauserna. Sen såg vi världsstjärnan Chris Medina live också och aaah det var grymt. Efter det var slut så gick jag längst fram till scenen och stod någon meter ifrån alla kändisarna och jag lyckades prata med Robin och Anders Bagge haha (made my day)! Fick Bagges autograf också. Var med i tv rutan på Idol extra också, ska försöka visa det i bloggen sen! =D Äe alltså det var verkligen en upplevelse som jag vill göra om, allting var sååå värt pengarna!

Fyra videos än så länge, drag som fan! OBS, i slutet i den tredje videon får ni se mig och alex också =D
(Update: Jag vet inte varför videosarna inte funkar ibland, något fel på videofy.me.. Prova igen senare isåfall)

Lägger upp allt annat material (chris medina, framme vid scenen osv) på onsdagkväll när jag ska hem till pojkvännen, min mobil dog under kvällens gång så vi fick avända hans dåliga mobilkamera efter det!


I lördags var jag på min kusins 16års kalas, tog dessa två bilderna bara..
Älskar deras hus, deras inredning är to die for.




Igår mös jag till det lite extra eftersom det var 1:a advent. Jag julpyntade, städade,
tände massa ljus, kollade film, åt negerbollar och drack julmust.


Och idag har jag julbakat lussebullar med min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -