Skola + Solning

Hej på er!

Tänkte egentligen blogga innan ikväll men jag råkade somna till i över tre timmar.. Skillat. Men så går det när man inte kan somna om nätterna, jag sov endast tre timmar inatt. Hur som, idag var jag i skolan från halv nio till halv tolv vilket knappt var lönt eftersom vår lärare var sjuk. Efter skolan tog jag en tur i solariumet i 16  minuter, så skönt! Har tagit upp min solning igen så jag har solat några gånger nu de senaste veckorna, det börjar ta sig! Jag har väldigt bra pigment, har lätt för att bli brun och blir nästintill aldrig röd. Då vet ni det också. Bra ni håller koll!


Jobbar på brännan! Love my tattoo


By the way, hittade mitt gamla pass samt mitt nuvarande. På bilden till höger är jag ca 11 år och bilden till vänster togs förra året. Vilken skillnad! Haha det är nog den fulaste bilden som togs på mig när jag var 11 bast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -