Tomten är far till alla barnen

Hola! Hur står det till idag? Med mig är det lugna puckar, tänkte bara ge er ett snabbt kvällsinlägg. Just nu befinner jag mig i min pojkväns lägenhet och chillar, var nyss utanför och snackade lite med Hanne och Bebbe som kikade förbi. Kan även berätta att jag har varit och klippt mig idag hos Hanne på hennes praktik, skönt att få bort lite slitna toppar!
Jag och Hanne, haha söt bild, jag ser ut som ett spöke...


Såhär såg jag ut idag, egopicks från skolan.
Dock trixade jag lite med håret och satte det högt upp på hjässan på de sista bilderna som ni ser.

Nu ska jag krypa ner under täcket hos min babe och kolla på Tomten är far till alla barnen, passar bra med en rolig julfilm nu när det är första december imorgon. Shisses vad tiden går fort, julafton come to me! =D

Kommentarer
Postat av: L

snygging!

2011-12-02 @ 00:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -