ännu en helg, shopping och mys

I fredags hade jag praktik från 07.30-14.00. För er som inte vet har jag börjat praktisera på Valkyrian,
ett äldreboende där även min mamma är enhetschef. Jag började i torsdags och jag trivs riktigt bra, mycket bättre än det förra skit stället i Stora Herrestad iaf! =) Efter praktiken åkte jag och mamma på en liten shoppingtur i Ystad, handlade ny jacka och lite annat smått och gott. Blev även bjuden på thaimat från öp torget, så himla gott! Klockan sju tog jag bussen till Sjöbo och vandrade hem till min älskling där jag möttes av tända ljus och mys stämning. Kollade på film och åt efterrätt, hade verkligen en skit bra fredag!

I lördags tog vi det lugnt hela eftermiddagen och framåt kvällen kom Susanne och Bengt
och hämtade upp oss och vi drog vidare hem till dem där det blev middag, godis och tv tittande.
Spenderade natten där och imorse drog vi hem vid tio snåret.
Gick och handlade frukostbullar på coop och sen har även denna dagen bestått
av att bara ta det så lugnt som möjligt och nu är jag hemma hos mamma igen =)


Jag är svag för thaimat!


Gillade denna jackan starkt, 800:- från Unos kläder/Only


Stickad höst tröja ifrån Lindex, kommer ej ihåg priset


Mysiga vantar från Lindex 99:-
Mysig mössa från Lindex 149:-



Benvärmare (svarta, mörklila, bruna) från Lindex, 3 för 2, 198 för alla:-


Fredags kvällens mys, puss på dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -