i have the time of my life!

Oj vilken bra helg jag har haft! Efter skolan i fredags åkte jag hem till Malin med henne och Emma. De två började förfesta direkt när vi kom dit, de provade en himla massa kläder och vi dunkade musik, ja ni vet ju hur vi tjejer är ;) Sen tog vi en sväng om hem till André där några andra killar också satt och förfestade, klockan var bara tre på dagen och vissa var redan askalas haha! Halv fyra tog jag bussen vidare till min loverboy och sedan gick vi direkt och hyrde film och handlade massa gott. Spenderade resten av kvällen i soffan framför filmen The Reef och mös till det, så jävla skönt efter en skolvecka.

Igår vaknade jag vid tio, stack till Tomelilla och jobbade från 14-16 och åkte sedan hem till älsklingen igen. Vid tio tiden igårkväll så tog vi bussen mot malmö med Malin och Emma. Mötte upp Malins killkompisar och sedan gick vi till en klubb som heter Babel. Där var en jävla lång kö in till klubben men vi ställde oss i VIP kön och fastän vi bara är 17 år och ingen av oss hade legitimation att visa, så kom vi in ändå eftersom killen som Malin kände fixade in oss =D Kan erkänna att det var rätt så ballt faktiskt, för det är första gången någonsin jag har gått till en klubb på det viset fast att jag inte har åldern inne, och nu kom vi in som VIP och allt! Det var något helt nytt. Jag hade skit kul i början och var jätte taggad, liksom där sprang vi små 17 åringar runder med massa 20 plusare och dansade och ingen anade någonting haha! Dock tycker jag att musiken kunde ha varit bättre för då hade vi nog dansat hela tiden. Men det härligaste av allt när vi dansade var när min pojkvän lyfte upp mig några gånger och jag slog mina ben runt om hans höfter och satt där och "dansade" haha, åh så jävla underbart! Men eftersom där var så jävla mycket folk så kunde jag knappt andas där inne tillslut så varmt där var, så jag och älskling gick ut redan klockan tre. Stack och åt kebabtallrik en gata bort medans vi väntade på att Emma och Malin skulle komma ut från klubben och klockan fyra blev vi hemkörda av Emmas mamma till Sjöbo. Tack för igår tjejer, ni är så bäst!

Ja, det var min helg det.
Alldeles strax kommer Alex mamma och hämtar upp oss och sedan ska vi hem till henne och grilla god mat.
Ha en bra söndagskväll you guys!


Jag och min darling som passade på att ta lite pics när vi var ute och hyrde film i fredags.



Dessa två bilder är de enda jag har att bjuda er på ifrån gårkvällen!

Kommentarer
Postat av: din alex :-)

ja det va riktigt kul älskling :-D

och det e riktigt nice att gått ner typ 13 kilo & blitt riktigt smal och otränad nu när vi tog bilderna hahah :D damn

2011-09-11 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -