kvällsmys med my baby

Hey boys n' girls! För att sammanfatta min dag kort så har jag varit på praktik från 13.30-20.00 (jag trivs skit bra!), träffat Emelie och Malin fram till tio, hämtat upp älskling tjugo i elva och sedan kört hem till pappa där vi kollat reprisen på kvällens idol. En sak jag inte förstår, är hur fan Linni kunde komma vidare men inte Roshanna? WTF liksom?! Haha. Molly var iaf skitduktig, helt klart att hon skulle gå vidare.

Nu har jag och älskling lagt oss i pappas stora säng eftersom vi är själva hemma. Vi ska kolla på filmen I rymden finns inga känslor och sedan ska vi ligga sked och sussa sött ;) Hihi, mys! Imorgon har jag studiedag så jag ska dra mig riktigt länge brevid min pojke! Life is good =)


Right now! Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -