new life

Hej!
Förlåt för en usel uppdatering igår men jag var först i skolan och sedan var jag hos "doktorn" med mamma och sen åkte vi till badhuset i Ystad och fixade simkort! Fixade så att jag har ett 9 månaders sim kort där nu så jag kan åka dit och motions simma när jag vill. Så nu jävlar ska jag börja simma och träna på mitt gym igen! På kvällen la jag all min tid på min pojkvän, riktigt mysigt! En bra dag var det igår iaf.

Har suttit i skolan från halv nio imorse och jobbat på rätt bra tycker jag, så nu känner jag mig en aning duktig =D Är fortfarande kvar på skolan och snart kommer älsklingen och hans mamma och hämtar upp mig på skolan, vi ska dra vidare till mc donalds och käka, gå på stranden med Susannes hund och sen handla på Willys. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -