sju månader

Idag är det den 14 september, vilket betyder att jag och min älskling firar 7 månader tillsammans!
Vi blev ju tillsammans på alla hjärtans dag, sött ellerhur?
Rätt klockrent ändå tycker jag, för det är ju liksom kärlekens dag och allt (a)
Jag är så himla glad att jag fann min fina pojkvän.
Klart att han också har ett par dåliga sidor, men det har ju alla!
Och hans underbara och bra sidor överglänser verkligen de dåliga!
Jag är så otroligt glad att jag fann min pojkvän för han är den enda som jag har kunnat känna mig såhär trygg ihop med, den enda jag har kunnat vara MIG själv med. Och det absolut bästa är att han älskar mig villkorslöst! Jag älskar dig Alexander! ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

big love! <333

2011-09-16 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -