snart back on track

Känner mig dum som inte har gett er ett enda inlägg på väldigt länge nu.. Jag är nog snart redo att börja blogga igen. Kände nu idag att jag saknade att blogga lite så jag vart bara tvungen att slänga in detta kvälls inlägg till er. Men trots allt så har det faktiskt varit rätt skönt med en bloggpaus och det ska jag inte sticka under stolen med =) Have patience, I'll be back soon!

Är iaf snäll och bjuder på en liten uppdatering om hur min helg ser ut:
- Imorgon drar jag hem till min fina boyfriend.
Vi ska hyra film, kränga godis och mysa i soffan hela kvällen. Sounds like a very good friday!
- På lördag blir det utgång för min och älsklings del, vi ska till Malmö och antagligen klubba med mina underbara tjejer, Malin & Emma, och eventuellt några killar som Emma känner. Fy fan vad jag ska slå klackarna i taket!


Just har jag tänt massor med ljus i mitt rum, så nu ska jag gå och mysa ner mig i min säng och kolla på filmen Trust som Hanna tipsade mig om häromdagen. Imorgon väntar en skoldag med bara karaktär!
Vi höres!


Urusla cambilder, I know..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -