Det går bra nu

Jag höll aldrig mitt löfte, fy skäms på mig! Sånt som händer ;) Nej men ärligt, jag måste verkligen skärpa mig en aning med min kära blogg. Vet exakt hur retfullt det känns för er som går in här och kikar varje dag utan något resultat, eller jag vet åtminstone hur retfullt jag själv brukar tycka att det är, man liksom bara "oh din lata bitch, uppdatera!". Haha.
´
Jaha hur står det till med er då? Med mig är det toppen, på de flesta planen iaf. Jag mår så himla mycket bättre nu när jag har börjat träna, motionera och går på diet. Jag har verkligen lyckats att starta ett nytt liv som jag skrev den 19 mars i bloggen att jag skulle. Som ni vet så började jag ju på mina nutrilett shakes den 20 mars. Efter en och en halv dag höll jag på att spy av bara tanken på att dricka skiten. Som tur var så hade mamma massa soppor och shakes, i märket modifast, sparade här hemma. Så jag började på modifast istället för nutriletten, och de är verkligen supergoda plus att dietisten säger att det är det bästa märket! Den första veckan hade jag sparrissoppa, bananshake och hallonshake. Och eftersom jag bestämde mig för att fortsätta med dieten längre än bestämt så beställde vi hem fler soppor/shakes, så de senaste dagarna har jag druckit chokladshake, vaniljshake, jordgubbshake och sparrissoppa. Nu är jag inne på den 13:e dagen på dieten och jag ska hålla på fram tills på torsdag då det har gått 17 dagar. Och jag har inte syndat någonting alls. Jag har alltså inte ätit någon mat överhuvudtaget på 13 dagar. Jag har heller inte druckit något annat förutom shaksen och 2.5 liter vatten om dagen. Jag har inte ens tuggat tuggummi. Inget jävla fusk från min sida inte ;) Simmar två gånger i veckan, hårdtränar med Patrik en gång i veckan + går en rask promenad i 30 minuter när jag känner för det gör jag också. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna klara en sån här totalvändning, jag som ääälskar mat över allt annat liksom.. Men jag är så himla stolt över mig själv och hittills har jag gått ner minst 3.3 kilo! Jag har gått från att vara en total soffpotatis till att vara en hälsosam och sund person, som äntligen har insett vad min kropp förtjänar. Jag känner mig verkligen som en ny människa, så jävla grym är jag!
´
Hade lite hemmaspa innan ikväll. Tog ett bad med chokladmask i ansiktet och smörjde in mig
med världens grymmaste olja som jag tänkte tipsa om imorgon. Fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -