GILLAR VS GILLAR INTE

I like:
♦ Skor - Grrr, det är min största passion! Har skitsnygga skor som bara står här hemma
som jag aldrig har använt, just för att jag har köpt de bara för att jag blev kära i de fast de kanske
inte passade egentligen osv haha.
Lax - Kallrökt lax kan jag äta huuur mycket som helst av, jag har
tillochmed önskat mig det nu i påskägget istället för godis ^^
Bebisar - Behöver jag säga något mer egentligen? Jag älskar goa småbarn,
speciellt mysiga bebisar och jag längtar ihjäl mig tills jag själv blir mamma.
Beyoncés parfym - Doftar gudomligt! Min favorit här hemma, har ni inte testat den flickor så do it!

´
I don't like:
Vänta - Något av det värsta jag vet är att vänta på något, kvittar vad det är,
eftersom jag har verkligen INGET tålamod!
Förvuxna fjortisar - Jag spyr på människor som egentligen borde ta tag i sitt liv och
vara åtminstone en aning mogna, men som istället beteer sig som femåringar i huvudet haha ;-)
Djurplågeri - Hade jag fått chansen att döda alla djurplågare med min bara händer,
så hade jag gjort det. Skiter i allt bullshit snack om att "man sjunker ner till deras
låga nivå isf". I wouldn't even give a fuck, de ska ha vad de förtjänar =)
Blondinbella - Jag läser hennes blogg varje dag men jag gillar inte henne riktigt.
Hon har rätt i mycket av det hon säger, samtidigt som hon även har riktigt korkade åsikter i många
andra saker. Men det som gör att det lutar mer åt "ogilla hållet" angående henne i mitt tycke är det faktum att hon bär äkta päls. Usch. Jag klarar inte av människor som tycker det är okej.
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -