Busy

Har i princip haft fullt upp ända sedan jag bloggade sist förra tisdagen. Fixat massor med resan osv, det är rätt mycket som man måste ordna inför en utomlandsresa såsom sjukkort, resebevis, ta ledigt från skola, jobb osv. Men det är skoj för då längtar man ännu mer, jag är en sån som älskar att packa, förbereda, fixa och dona inför något ^^ Måste sammanställa en lista också på vad jag har kvar att göra innan vi åker och på allt som ska packas.. För det börjar dra ihop sig och om åtta dagar, nästa fredag, så åker vi! :D I fredags drog jag och b-friend på kräftskiva hos Melissa, hade riktigt kul! Vi spelade brännboll, drack, åt, dansade och gullade med småungarna. I lördags blev det överraskningsfest för Emma i lokalen i Tolånga, efteråt åkte vi hem till Emma och efterfestade och sen på natten slocknade jag hemma hos pojkvännen. På söndagen blev det jobb mellan 17.30-20.30. Så en bra helg hade jag allt. 
 

Bjudit min fina girl på fika har jag också gjort! 
 
 


Kräftskiva



Överraskningsfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -