Ett sant WTF moment

Hey people! Har precis anlänt hem till mamma med melissa. Vi ska ha girly girl kväll ikväll bara hon och jag. Har saknat min tjej! Har alltså inte tid till bloggen nu riktigt, men jag måste bara dela med mig av vad som hände innan på stationen i Sjöbo när jag skulle åka hem... Jag hade ställt min coca cola sidan om mig på bänken där jag satt. Så gick jag ut och pratade med Melissa i telefonen alldeles utanför medans jag hade uppsikt över mina grejer som stod på bänken. Jag tittade bort i ett par sekunder och när jag sen vänder mig om och tittar på mina saker ser jag att en gubbe vänder på klacken och springer iväg från bänken. Jag tyckte det var väldigt misstänksamt så jag sa till Melissa "jag tror en gubbe snodde något från mig precis" och gick in för att kolla min saker. Då ser jag att colan jag hade satt på bänken var borta! Gubben hade alltså sprungit in och snott min cola och sedan när han såg att jag vände mig om så sprang han ut snabbt igen. Vadå fattig? Den var ju tillochmed öppnad och jag hade druckit några stycken klunkar ur den redan. Och vem snor en öppnad cola när det låg en öppnad väska med värdefulla grejer brevid haha? Vilken jävla tur att han inte snodde min väska iaf, då hade jag fått ADHD. Hur som helst, jag tog mina grejer och gick ut igen och kollade om jag såg honom vilket jag mycket riktigt gjorde. Han gick runt väldigt mystiskt och det såg ut som om han kollade runder i papperskorgar. Sedan gick han även in i kiosken på stationen, stod där och glodde och sen gick han ut igen. När han höll på att gå skrek jag efter han "snodde du min cola eller?" varpå han stannade upp och kollade bak på mig och skrek "va? snodde? vadå snodde?". Man märkte på honom att han spelade förvånad haha, det var rätt genomskinligt alltihop. Så jag skrek tillbaka "jag såg att du sprang ut från rummet där borta och när jag kom in så var min cola borta. Väldigt konstigt" och då började han skrika "kom hit här och säg det framför mig, KOM HIT HÄR" haha! Då drog jag mig tillbaka för han verkade vara ett riktigt psyko, vem vet, han kanske hade någon kniv på sig eller något. Jag tänkte inte göra någon stor grej av det, jag frågade bara om han snodde min cola och eftersom han blev ilsken direkt så fattade man att han blev rädd att jag skulle göra någon stor grej av det haha. Jag sket i colan egentligen, det var själva grejen att han snodde den liksom. VET HUT GUBBE! ;) Hahaha, aja jag tyckte mest det var roligt, inte varje dag man blir "rånad" på en coca cola. Ett sant WTF moment, indeed.

Ingen cola för mig inte... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -