Ett år med my love! ♥


Ett helt år med dig idag min kärlek, mitt hjärta, min valentine. Jag älskar dig Alexander!

I'm so happy right now, denna dagen har redan börjat bra. Fick ett par skitsnygga jeans av mat tanten här på skolan, som hon hade pröjsat 1000 spänn för, när jag anlände till skolan. Ännu gladare än vad jag redan var då blev jag, tack så mycket! =D Haha hon är verkligen cool den kvinnan. Nu ska jag alldeles strax sticka ifrån skolan för att sedan dra till aqvakul med älskling, hoppas ni andra också får en bra alla hjärtans dag! Vill passa på att även gratta min kära svärmor som också har sin födelsedag idag, GRATTIS SUSANNE! ♥


Kommentarer
Postat av: | MOA OHLSSON |

min svärmor fyller också år idag, ballt haha :-D

2012-02-14 @ 19:56:58
URL: http://moaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -