Ni är fan sjuka i huvudet

Ibland blir man bara så jävla äcklad av vissa människors kommentarer och åsikter. Som det där sprutludret Hanna Widerstedt som ikväll steg in i Big Brother huset. Helt ärligt så tror jag faktiskt att människan är så blåst som det verkar, dock tror jag hon överspelar en liiten aning. Men bara en riktigt jävla blåst människa skulle faktiskt VILJA skämma ut sig så. Så hon är en VIDRIG människa hur man än vrider och vänder på det. Haha och den här mamman som var höggravid...  Ska man skratta eller gråta? På riktigt, hoppas socialen kommer och ingriper. Helt vrickat ju. Och alla dessa statusar som facebook blir bombaderat med.. Vissa som skriver t.ex. "Ah hon Nadia diggar jag, en modig och häftig tjej". Man bara say whaaat?! Det är det sista såna människor är! Man är inte ett dugg modig eller häftig om man som som höggravid och har fyra veckor kvar till sin födsel går in i Big Brother huset. Jag kan inte uttrycka mig tillräckligt med ord för att beskriva hur äckligt sinnessjukt jag tycker sånt är. Hur fan kan man vilja det ens? Hur kan man vilja att sitt eget lilla älskade barn ska få födas och få sin första tid i BB huset? Och hon ska föreställa en vuxen människa? Stackars lilla barn. Och sen såklart så skrev någon jävla kändiskåt ung morsa som är typ F11 i hjärnan på facebook och bara "what kan man gå in höggravid i huset? Då hade ju jag och min unge kunnat vara med, det hade jag verkligen velat". Are you for real? Förfan, be dina föräldrar knulla om hjärnan på dig din lilla snorunge. Ursäkta mig och mitt språk, men människor som inte kan ta hand om sina barn på rätt sätt ska ge fan i att skaffa det! Och ja alla får ha sina egna åsikter och dittan och dattan MEN normala människor/mammor går varken höggravid in i ett sånt program eller VILL ta med sin unge in där. That's it! Alla som tycker det är normalt är faktiskt sjuka i huvudet. End of story. Nej usch och tviii, sånt här gör mig så arg. Därför kommer det även bli extra kul att sitta och störa sig på de människorna varje kväll, att få se hur de skämmer ut sig :-D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Håller med dig till fucking tusen tjejen!

2012-02-20 @ 01:42:01
Postat av: Ilda

Kunde Ibte sagt det bättre! Människor har tappat det helt enkelt!

2012-02-20 @ 09:33:54
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -