Hey där

Vet ni vad? Jag har inte orkat blogga för fem före. Men det visste ni redan va? ;) Spydde på bloggar lite där ett tag haha, allt jävla tjat hit och dit. Ibland blir det bara för mycket helt enkelt... Hur som, i fredags var jag på partaj med melissa och felicia. Hade skit roligt! Förutom den sista delen av kvällen men den nämner vi inte här ;) I lördags vaknade jag halv nio på morgonen efter fyra timmars sömn, tog en dusch och fräschade upp mig och sen la jag i sängen hela dagen fram tills pappa hämtade mig och vi körde till Sjöbo för att hämta upp älskling. Efter det blev han och jag lämnade i blentarp hemma hos svärmor där även hans söta mormor var, och där hade vi myskväll med melodifestival och gottis. I söndags körde vi till Ystad och gick runder i affärer. En bra helg med andra ord!
´
Idag däremot har jag varit i skolan och sen stack jag och simmade i 45 minuter med mamma. Nyttig mat har även stoppats i magen idag, en hälsosam johanna here i come!



Fredagens festligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -