Härligt!

Godmorgon! Har precis kommit hem från tandläkaren. Jag hade inga hål och allt såg fint ut som vanligt. Samma visa varje år, men man ska vara glad så länge det är gratis! Men fan vad hon tog i när hon skulle ta bort tandstenen på mig, jag gick ut med blodsmak i munnen. Men sånt får man tåla ibland. Faktum är att ända sedan jag var liten har jag tyckt att det är roligt att gå till tandläkaren, ligga där medans de fixar och grejar med tänderna. Jag har alltid gillat att gå till doktorn, tandläkaren, få sprutor, stick i fingret osv haha ^^ Måste förresten säga att damn vad kul det var att logga in och se hur många unika besökare som redan har varit inne idag, klockan är ändå bara halv tolv på dagen. Då slår vi besökasrekordet idag va kära läsare? ;-D Härligt peeps!





Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

Besök hos tandläkare låter kul :D

2012-02-20 @ 12:34:25
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -