Kanelbullar på G!

Hey guys! Som ni vet så har det ju varit helg, därav den dåliga uppdateringen. Eller uppdateringen existerade inte överhuvudtaget denna helgen ska jag nog uttrycka det, men så är det när man övernattar ute hos svärmor på landet. Har myst med my b-friend, kollat tv och ätit godsaker, ja allt det vi brukar hitta på med när vi sover över där. Igårkväll var vi även på bio med hans mamma i Ystad, kollade lite i affärer först och sen 18.15 satt vi bänkade i biosalongen framför filmen En gång i Phuket. En bra film! Just nu däremot, så håller jag på att baka kanelbullar med min lillebror och nu har de när som helst jäst klart så nu får jag fortsätta! Jag återkommer senare, promise ;)


Var och handlade med pappa och Theo innan, var även på bibblan och lånade tre filmer och en bok!



Kanelbullebak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -