Lycklig ♥

Hello! Ursäkta för min kassa uppdatering MEN det beror på att min dator är så himla seg. Gaah! Aja, igår hade jag iaf den bästa dagen på väldigt länge!! Grymt mysigt var det att åka till aqvakul och bada, bara han och jag. Och sen bjöd han ju mig på thairesturang i Ystad, stackars min babe som fick punga ut med 400 spänn.. Sen avslutades som sagt kvällen med bowling i Tomelilla och såklart vann älsklingen över mig haha :( Idag var jag ledig från skolan (fick vara ledig så att jag och pojkvännen kunde fokusera på bara oss två igår och idagsom sagt, jag har världens bästa lärare!) så jag passade på att bjuda hjärtat på en dunderfrukost med bland annat massor av bacon och äggröra.

- Fick tyvärr inga bilder från aqvakul fast jag verkligen hade velat fånga det på bild.. Får bli nästa gång när någon annan är med och kan ta bilder! :)
Min alla hjärtans dag present från min älskade mamma, 200 kr + en fin hälsning.
Ska fan ta med mig detta vykort ner till graven när jag dör. Älskar dig mamma!


Härligt med kärlek.



Tack för middagen min söta, fina, underbara pojkvän!


Vinnaren ;)


Kvällsmys ♥


Duktig flickvän! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -