Modevisning

Vilken lång dag det har varit! Full med händelser. Duschade för en stund sedan och nu ligger jag i sängen, har äntligen tid för att blogga. Rättegången innan idag blev nerlagd pga meseri och alla vittnen slapp vittna. Så där satt jag i två timmar och väntade för ingenting. Lönt! Jag, Malin och Emma gick och tog en fika på espresso house istället, mums. Sen hem om till Malin och fixade oss och sedan bar det av till surbrunnsparken för modevisningen. Såklart så stod vi längst fram i kön och blev några av de 50 personerna som fick goodiebags, yeey! Tyckte verkligen det var skitbra jobbat av stylisterna i tvåan på vår skola som anordnade hela evenemanget. Över 200 personer dök upp! Modellerna var jätte duktiga men min vän Anna som var en av modellerna var fan snyggast! Kläderna var också fina, vissa av klänningarna var grymt fina.

(Sorry för halvtaskiga mobilbilder, kolla videosarna istället!)

Cupcaaake ♥


Stylisterna som anordnade det.


Alla modeller.

I goodiebagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -