Pardey hardy

party comments, party graphics


Alla som är bakis idag räcker upp en hand. Tänkte väl det... ;) Själv mår jag bra efter två stora glas med kall oboy och två mackor. Så nu känner jag knappt av gårdagen längre, jag blir i princip
aldrig bakis! Whoop whoop! Haha. Igår var vi iväg på lite äventyr, hos Isak på pardey. Hade roligt ända fram till festen slutade i kaos mellan några killar och någon tjej. Fast iförsig så tyckte jag det var rätt roligt det också så man kan ju säga att jag hade roligt hela tiden ;) Planerna för idag är att jag och babe ska åka hem till hans mamma och mysa och käka god mat, as usual. Det ska bli riktigt skönt. En perfekt helg för mig består oftast av fest den ena dagen och mys den andra =D Som sagt, jag är en 50/50 girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -