Svar på kommentar



Emma Wiberg om Svar på kommentarer:
haha, Oj! det är jag som skrev kommentaren love love looveee osv.. trodde jag skrev mitt namn, men det är jag i allafall och jag är en mkt trogen läsare. ;) <3 kram

Svar: Okej då vet jag haha! =) Härligt Emma :-D <3 Kram

Anonym om Svar på kommentarer:
Nej. Du behöver inte veta vilka vi är, eller vad vi heter. 
Allt du behöver veta är att det är vi som gör så att du kan kolla på big brother gratis, och du ska vara jävligt tacksam för det.

Svar: Nej men tutti frutti på er med tuffingar, har "ni" hittat hit igen? =D Vill bara påpeka att ni hade varit mycket "tuffare" om ni också kunde stå för vilka ni är, annars kan ni klicka er ut från min blogg illa kvickt. Schaas! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
jt -